Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

SeNsE Tu.....

  • jueves
  • SǾRP®ÉŊDË»-☻
  • sense palauras. gran cancion que hoy por casualidad escuche en la radio y la vida simplemente son casualidades ......

    és de nit..

    és tot fosc...
    estic sol i no hi ha ningu...
    és de nit...
    un record...
    dins el cor, ella hi és a dins...
    els seus ulls són brillans
    i un sumriure extrabagan
    ja no i és l'he perduda
    va marxa lluny del meu abast
    i sempre estara el meu cor...

    sense tu jo no puc
    sense tu si no i ets
    sense tu jo no soc ningu...
    sense tu jo no puc
    sense tu si no i ets
    sense tu jo no soc ningu...

    és de nit...
    és tot fosc..
    no estic sol no u estic
    tu estas amb mi
    i els teus ulls són brillans
    i un sumriure extrabagan
    i sempre estarà el meu cor...

    sense tu jo no puc
    sense tu si no i ets
    sense tu jo no soc ningu...
    sense tu jo no puc
    sense tu si no i ets
    sense tu jo no sóc ningu..

    nooohhoo

    si no estas aqui
    si no estas amb mi
    jo no et puc mirar
    jo no et puc sentir
    si no estas aqui
    si no estas amb mi
    jo no et puc tucar
    jo no et puc bassar
    i sempre estaràs el meu cor....

    és de nit....

    2 comentarios:

    la uru dijo...

    Hola guapetonn!!!! yo no se como hacés pero sacas las canciones creo que desde abajo de la tierra porque son tan hermosas que puufff.. es como .. nose. nose que decirte.. un fuerte besoooooo!!!! muakisssss muakisssss

    kOkOaVaN dijo...

    Deixant el subjectes a un altre banda...és molt fred parlar de subjectes...són millor les roses...millors els alts cims de les muntanyes...tan alts que gairebé puguin arribar directes als núvols de cotó...
    "La teva sensibilitat la podia percebre dins la meva ànima...s'estremia sols sentir les malhaurades conseqüències dels meus actes...en aquell moment neixia en mi una ferida...la ferida que hi vaig causar al teu cor"
    "No s'hi pot viure esperant...ho sé i per tant mai t'ho demanaré(jo hi visc esperant...sense fer res...amb les cartes sobre la taula posades...)el meu somriure lluirà intens perquè tot el teu esforç en mi no ha sigut en và"
    P.D.: se me ha ocurrido escribir en catalan...por si las moscas..."traductor catalan-castellano"